Dec
9

කැලේ නීතියට යටවූ, පාකිස්ථානය

 
1092 Views
   
 

මිනිසා නමැති සත්වයා තිරිසන් සතුන් හා එක්ව කැලයේ ජීවත් වෙමින් සිට ක්රමයෙන් මනුෂ්ය වාසය නිර්මාණය කරමින් කැලයෙන් එළියට පැමිණියේ කැලෑවේ තිරිසන් සතුන් අතර තිබුණු ගතිගුණ කැලෑවේ අමතක කර දමමින්ය.

එහෙත් තමන් තුළ ඇතිවන ආවේගය පාලනය කර ගැනීමට නොහැකිව තවමත් එසේ තිරිසනුන් ලෙස හැසිරෙන ජාතීන් ලෝකය පුරාම දක්නට ඇත. ඊයේ දිනයේ දී පාකිස්ථානයෙන් වාර්තා වූයේ ද එවැනි තිරස්චීන ක්රියාවකි.

මිනිස් ඝාතන සම්බන්ධයෙන් දිනපතා ලෝකය පුරා විද්යුත් හා මුද්රිත පුවත් මවන පුවත් ගොන්න අතරට ඊයේ දින පාකිස්ථානයෙන් වාර්තා වූයේ ඇඟ කිලිපොලා භයානක අනුවේදනීය මිනිස් ඝාතනයක රූප රාමුය.

එය වඩාත්ම අපගේ සිත් තුළ සංවේගයක් ඇති කරනු ලැබූයේ, පාකිස්ථානයේදී ඉතාමත් කුරිරු ලෙස, දහසක් දෙන්නා දුරකථන අල්ලා වීඩියෝ කරමින් සිටියදී, එරට කිසිදු ආරක්ෂක අංශයක කිසිවකු මැදිහත් නොවී සිටියදී පොලු මුගුරු වලින් පහර දී පුළුස්සා දමනු ලැබූයේ ශ්රී ලාංකිකයකු වීමයි

දඩාවතේ ඇවිද යනු සුනඛයෙකු දුටුවිට පොඩි එකෙකු ගලකින් ගසා එම සතාට හිරිහැර කිරීමක් හෝ නොඉවසන ජනතාවක් ලෝකය පුරා වෙසේ. මුස්ලිම් ජාතිකයන් සහ ඉස්ලාම් ආගම ඉතාමත් කුරිරු ලෙස මිනිස් ඝාතන අනුමත කරන ජාතියක් ලෙස ලොව පුරා ප්රසිද්ධය. 

ඝාතනයට ලක් වූ පුද්ගලයා එරට කර්මාන්තශාලාවක කළමනාකරුවකු ලෙස රැකියාවට ගොස් ඇත්තේ 2010 වසරේදීය. ගෙවී ගිය වසර 11 පුරාවට තමන්ගේ ආරක්ෂාව සම්බන්ධයෙන් තිබුණු විශ්වාසය අහිමි කිරීමට පාකිස්ථානු රජය කටයුතු කිරීම වැඳ වැටී සමාව ගත්තද කිසිවිටෙකත් සමාව දිය නොහැකි වරදකි. 

ඔහුගේ මරණින් පසු දෙරට අතර රාජතාන්ත්රික වශයෙන් ඔවුනොවුන් තුළ මෙතෙක් තිබූ විශ්වාසය පළුදු පලුදු වූ අතර, එකිනෙකාට රවා ඔරවා බැලීමේ වටපිටාවක්ද නිර්මාණය වෙමින් පවතී. මුස්ලිම් ජනවර්ගය සම්බන්ධයෙන් මෙරට බහුතර ජනතාව වන ශ්රී ලාංකිකයන්ගේ පවතින්නේ ද පහන් හැඟීමක් නොවේ

ඊට හේතු වන්නේ 2019 වසරේ පාස්කු ඉරිදා දින අසරණ සිංහල සහ දෙමළ වැසියන් තුන්සියයකට අධික මිනිස් ජීවිත මුස්ලිම් ආගමික අන්තවාදී විසින් පැහැර ගැනීමයි. බොහෝ කාරණාවල දී සිංහල ජාතිකයන් තුළ විටෙක නැති වුණත් තවත් විටෙක පවතින්නේ සාමකාමී මුහුණුවරකි. 

ශ්රී ලාංකික සිංහල තරුණයාට පහර දී නිරුවත් කොට අමානුෂික ලෙස මරණයට පත් කිරීම එම අවස්ථාව දහසක් ඇස් වලට යොමු වී තිබුණු අතර, කිසිවකු ඔහුගේ ජීවිත ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් පෙනී නොසිටීම, සමාව දිය නොහැකි තරමේ වරදකි. පාකිස්ථානුවන් ගේ පොලිසිය හෝ වෙනත් ආරක්ෂකයෙක් එම අවස්ථාවට පැමිණ ශ්රී ලාංකිකයා බේරා ගැනීමට ඉදිරිපත් නොවීම නින්දිත ක්රියාවකි. 

එය ම්ලේච්ඡත්වය විදහා පෙන්වන්නකි. එවැනි ක්රියා කලාපයක් තිරිසන් සතුන් අතරවත් නොමැත. අද බොහෝ වෙබ් අඩවිවල සහ සමාජ මාධ්යවල පාකිස්ථානු අග්රාමාත්යවරයා දෑත එක් කොට වැඳ ශ්රී ලාංකිකයන්ගෙන් සහ ඝාතනයට ලක්වූ නිවැසියන්ගෙන් සමාව ඉල්ලන ඡායාරූප වලින් පිරුණු පුවත් දැකගත හැකිය. එරට සමහර තරුණ සංවිධාන සිංහල අකුරින් ලියා ශ්රී ලාංකිකයන් සමාව ඇයදීමට කටයුතු කර ඇත

ලෝකය පුරා විසිරී සිටින මුස්ලිම් කාන්තා සංවිධාන මූලධර්මවාදයට එරෙහි කොටස් මේ කුරිරු ඝාතනය හෙළා දකිමින් පණිවිඩ නිකුත් කර ඇත. මහ දහවල් දහසක් දෙනා බලා සිටියදී කිසිදු ආරක්ෂාවක් නොමැතිව විදේශිකයෙකු ඝාතනය කරපු පුළුස්සා දමන රටක රාජ්ය කරන්නේ ඉතාමත් ගුණගරුක යහපත් රාජ්ය නායකයෙකු බව තවදුරටත් ලෝකයාට කියාපෑමට පාකිස්ථානයට හැකිවේද? 

ආගම දහම යනු කැලේ නීතියෙන් මනුෂ්ය වර්ගයා වෙන්කොට යහපත් මාර්ගයේ කටයුතු කිරීමට යොදා ගන්නා උපාය මාර්ගයකි. එහෙත් ඉස්ලාම් ආගමේ පසුබිම නිර්මාණය කර ඇත්තේ, මිනිසකු මරා දමා හෝ දෙවියන් වෙත යාමේ ක්රියාදාමයකි. දෙවියන් වහන්සේ යනු සිත් තුළ පවතින මෛත්රීය, කරුණාව, දයාව යන සිතිවිලි වේ. 

මේ කිසිදු සාධනීය තත්වයකට හිස නොනමන අන්තවාදී මුස්ලිම් ජනතාව සිය දෑතින්ම තමන්ගේ මරණය ද ළංකර ගැනීමට කටයුතු කරනා පිරිසකි. මෙම යථාර්ථය අකමැත්තෙන් වුව ද සටහන් කළ යුතුය. ඝාතනය කර පුළුස්සා දැමූ ශ්රී ලාංකිකයා ගෙන් යැපුණු පිරිස් වෙත සමාව භජනය කිරීමට එරට රාජ්ය නායකයා කටයුතු කර තිබුණද, එය ප්රමාණවත්ද? 

මරණකරුගේ කම්පනයට පත් වූ දරුවන්ගේ අඹුදරුවන්ගේ ගින්න නිවාදැමීමට එය ප්රමාණවත් ද ? ඔහුගේ මරණයට මේ කිසිදු පණිවිඩයකින් කිසිදු සාධාරණයක් ඉටු නොවන බව අවධාරණයෙන් මතක් කරමු. 

 

තිරුවණී විජේසිංහ

මෙන්න බලන්න තවත් ගොසිප්